Widziałem 5 jego filmów i wszystkie 5 cechowała doskonałość:
"MAŁY ROMANS", "Butch i Sundance", "ŻĄDŁO", "Wielki Waldo Pepper", "Rozkoszny domek".
Ten pierwszy to jeden z najpiękniejszych filmów jakie w życiu widziałem, a "piękny" to słowo którego bardzo rzadko używam.