Oto moja lista:
1. Być jak John Malkovich 8/10
2. Zakochany bez pamięci 8/10
3. Synekdocha, Nowy Jork 7/10
4. Adaptacja 7/10
5. Anomalisa 7/10
6. Niebezpieczny umysł 5/10
Wszystko czego dotknie się ten pan (może prócz "Wojny plemników") jest wspaniałe! Zwłaszcza "Zakochany bez pamięci", w którym jak wskazuje tytuł bez pamięci się zakochałem :) To najoryginalniejsza, najbardziej zakręcona komedia romantyczna jaką widziałem. "Być jak John Mlakovich" i "Adaptacja" to także filmy świetne i...
więcejtakich którzy tworzą własne historie, super zakręcone! a nie tylko bazuja na książkach, koimksach... Poza tym to chyba jedyny scenarzysta, którego znam. Jeśli juz chodzi o twórców to filmy ogląda się dla ulubionego aktora, reżysera, ale z Kaufmanem jest inaczej ;) Filmy do których napisał scenariusze sa jego ;) niczyje...
więcejKto według was jest najlepszym scenarzystą? Kaufman i Nolan są według mnie jednymi z najlepszych scenarzystów.
Charlie Kaufman to GENIUSZ, podobnie jak Andy Kaufman. Tak się zastanawiałam, czy nie są
spokrewnieni....wie ktoś ?
Kaufman ma fajne rozwiązania w swoich filmach, ale te filmy są bardzo nude i nieciekawe. Nie mają niczego w sobie co przyciąga widza. A jednak otrzymał dwie nominacje do oskara (Być jak John Malkovic i Adaptacja), widzialem oba filmy i nie przekonały mnie one do Charliego Kaufmana. Ogólnie nie lubie jego twórczości.